Projektowany budynek terminala autobusowego wraz z parkingiem dla samochodów osobowych mają zapewnić możliwość komunikacji na zasadzie park&ride. Na poziomie 0 przewidziano perony autobusowe oraz budynek terminala mieszczący pomieszczenia dyspozytorów ruchu, poczekalnię dla podróżnych, sanitariaty, pomieszczenia socjalne, pomocnicze oraz niezbędne pomieszczenia techniczne. Parking dla samochodów osobowych zlokalizowano na poziomie +1, będącym jednocześnie zadaszeniem dworca autobusowego. Projekt przewiduje możliwość nadbudowy parkingu o 2 kondygnacje.
Planowany obiekt parkingu dla samochodów osobowych wraz z terminalem autobusowym tworzą horyzontalny układ dwóch kondygnacji, o prostokątnym rzucie. 3 klatki schodowe, będące niezależnymi prostopadłościennymi bryłami znajdują się na elewacjach południowej, wschodniej oraz zachodniej. Prostota formy wynikającej z funkcji zostaje przełamana miękką formą pochylni wjazdowej na poziom +1, znajdującej się wzdłuż wschodniej elewacji. Budynek terminala autobusowego, znajdujący się na poziomie 0 – służącym komunikacji autobusowej, jest budynkiem o jednej podziemnej kondygnacji, niewidocznym z ulicy Bronowickiej, a dostępnym jedynie z poziomu 0.